Härligt väder!

Vad härlig en promenad kan vara.

Vi kom hem med pojkarna från skidskolan (eller Max skidade inte då han haft magsjuka och kände sig svag ännu) och var en stund hemma. Vädret såg så WUNDERBART ut att jag ville gå ut och gå. Jag frågade pojkarna om de ville komma med – och de ville de – hurraa!

Words can not express hur härligt det var. Vi gick ut på isen och promenerade hela vägen runt Lövö – solen sken varmt och det var kanske -2 grader – perfekt!!

Jag älskar det att pojkarna tycker om att komma på promenader! De var t.o.m riktigt ivriga, som kossor som kommer ut på sommarbete. De sprang, busade med varandra, lade sig ner på isen och sade ”det är så ljuuuuvligt!!” osv.

Väldigt bra slut på mitt helg som ensamvårdare av spysjukebarn och hemmaisolering!!

Och inbillar jag mig, eller fick jag sol? Kinderna är röda och hettar… Kan inte endast vara vinden eftersom det var redan några timmar sedan vi var ute :)

Kommentera

