Lång arbetsdag, då saknar jag

Vanliga dagar, då jag är på jobb och sedan far hem i normaltid så tänker jag inte så mycket på hur härlig familj jag har. Vardagen liksom rullar på.

Självklart älskar jag varenda stund med dem och uppskattar varenda stund, men ja, ni kanske förstår vad jag menar… man liksom stannar inte hela tiden upp och ääääälskar dem.

Men dagar då jag inte ser dem (arbetsresor eller en dag som denna då jag är 9-20 på jobb) så är det bästa att titta på foton på min telefon. Ååååh vad jag skulle villa klämma, pussa och krama dessa två just nu (och Mannen), och höra på deras eviga babbel :)

image

Kommentera

