But why?

Hah, varför är det alltid så att då jag just fått mig ivrig på att börja träna mer (t.ex. nu springa minst 3 ggr i veckan), så blir jag sjuk och kan inte göra det??

Baaaah!! Hade helt planerat in i kalendern när jag skulle springa denna vecka, men på sö var jag uuuurtrött efter Alex kalas, igår började jag nyyyysa (och trodde först det var allergier), och nu var natten ÄCKLIG och känner mig så flunssig idag :(

Alltså ingen stor juttu, bara sommarflunssa med rinnig näsa och lite boiiiiing i huvudet – men jag får/orkar inte fara å springa…. Buuuuh! :(

Försökte igen hitta bilder som skulle passa detta inlägg, men hittade nu inte nå passande direkt. Men delar igen med mig dessa jag tyckte om…

Kommentera

