Två överlopps positiva saker

Veckoslutet har varit fint och skönt. Jag tänkte säga i detta inlägg: två positiva saker från denna helg, men så kom jag på att det fanns en massa kiva så kallade nu detta två överlopps positiva saker :)

1. ALEPAN PÅ LÖVÖ

image

I alla dessa år på Lövö har jag sagt att det är ok att vi inte har en butik på gåavstånd. Men nu då vi har – ååå vad jag älskar det! Att på 15 min gå till butiken, handla och gå hem igen! Aaah! Att inte behöva ta bil – aaah!

2. VINTERVÄDRET

image

Älskar detta vinterväder – perfekt mängd snö och perfekt temperatur. Jag njuter av att gå ut och skotta snö, njuter av att se pojkarna njuta av pulkaåkning, skrinning och slalom etc etc.

Yes, det var det extra positiva denna helg. Tack och gonatt.

Kommentera

