LIV-box – lite för mycket tuber hit och dit

Jag har nu provat LIV-box ( https://www.livbox.fi/ ) i kanske 5 månader och mitt köpta abonnemang tar slut.

Det har varit härligt att få ett prydligt paket på posten varje månad, med prydligt inpackade skönhetsprodukter.

Men – nu efter dessa månader – har jag lådorna fulla med olika eyeliners, nagellack, shampo-flaskor, krämer osv. Jag förstår inte konceptet. Jo, det finns säkert miljoner av kvinnor som använder mera produkter än jag – men jag undrar nog om någon hinner genast använda det man får från LIV-box? Man vill ju inte öppna alla genast bara för att prova – då härsknar de ju om man inte använder dem till slut ganska fort…

I det stora hela är jag nöjd och är glad att jag har snygga högkvalitets produkter i skåpet och vänta på att förra tuben/flaskan skall ta slut – men nu får det nog vara paus och kanske jag sen testar igen om ett år :)

'She used too much skin cream and slipped out of bed.'
‘She used too much skin cream and slipped out of bed.’
Kommentera

