Här sitter jag i underbart åskväder

20150630_192745

Här sitter jag på jobbet i underbart somrigt åskväder. Vi har maratondag på jobbet idag, vi alla jobbar kl. 9-20.

Tungt, men dessa dagar blir roligare med tävlingar, gemensamma matbeställningar och -stunder och whatnot.

Fast jag vet att ”vi-känsla” förbättrar prestationen så förundrar jag mig alltid över dess kraft. Våra säljare har jobbat helt super idag och man kan bara vara glad.

Nu väntar jag ännu på att vi når upp till ett visst mål – då får vi alla en härlig gåva som pris… Hoppas hoppas…

By the way, jag älskar dessa kristallprodukter som syns på bilden (är bredvid mitt arbetsbord), inte flaskorna alltså. Tyvärr är bara vårt hem inte sådant dit dessa passar så jag får bara njuta av dem här på jobbet… ;)

Kommentera

