Mina naglar och jag

20150509_152102

Mina naglar och jag skall på fest! :) Mannen ordnar sitt 40-års kalas idag åt en mindre grupp – och just passligt fick jag dessa ”limma-på”-naglar i förrgår. Är de inte fina? Naturel Nail Cover Stickers.

Det är bara liksom klistermärken som man sedan efter att man limmat på dem, filar bort det överloppsiga och så sätter man ”top-coat”-nagellack på. [Detta är inte ett betalt/sponsrat inlägg, bara en ”fan” som skriver om dem]

Jag fick dem från LIV-boxen jag beställt för 6 månader framåt. https://www.livbox.fi/ Jag veeet, det är en otrolig överflödssak att beställa på, men vilken liten pirrig glädje då det lilla paketet kommer på posten :) Denna gång fick jag dessa naglar, Niveas hudkräm som ger en liten toning och glitter, Niveas härliga kokos-lipbalm, mejkpennavässare, läppenna som även fungerar som läppstift, duschtvål etc. Väldigt nöjd!!

Men nu… nu blir det fest (bara Anna kommer hit och sköta om pojkarna…)!!

Kommentera

