Vad skönt och sjukt

Ett av det bästa – att tvätta ansiktet tidigare på kvällen och även tänderna lite tidigare, så sedan då det är läggdags och man är såååå trött så får man bara slänga sig i säng… Aaaaaah!!

Kommer säkert att slockna snart som ett ljus – har tagit en muskelrelaxant då min korsrygg varit helt sjukt sjuk hela dagen idag… Folket på jobbet skrattade (medlidande) åt mig då jag gick så tassigt pga ryggen… Muskelrelaxant har jag aldrig använt, men fick en tablett av en välmedicinerad kollega ;)

Lite mer ”sjukt” – Max var hos sin kompis Oppa och lekte efter dagis idag. Men kl.17.40 ringde Oppas mamma och sa att det är bäst att jag hämtar bort Max – att Oppa har gråtit av smärta i magen och det troligen snart kommer upp nåt. Då jag sedan lite över 18 var hos dem så låg Oppa och sov (hade gått självmant i säng, fast hans idol Max var hos dem, så han måtte ha varit ordentligt sjuk) och Max kurkkade försiktigt in i hans rum hela tiden då jag diskuterade med mamman. Så få nu se om det är bara att räkna timmarna till Maxuli blir sjuk i spytta…. Suck…

Nati nati!

Kommentera

