Walking Dead – naaah

Jag har nu i några år (?) läst i tidningar om Walking Dead -serien – de har skrivit om att den är så bra. Alltid när en säsong tagit slut eller ny börjat så prisar de den i ”branschens” tidningar.

Så nu då jag inte hade nåt att titta på på Netflix så tänkte jag ge den en chans. Men…

…herregyyyyd den e dååå-hå-ååålig!!

Jag är inte ett fan av zombie-filmer, vampyrfilmer eller ens hemskt mycket scince fiction, men tänkte att kanske denna är något annat då den fått från så olika medier bra recensioner.

Men suck!!

Det enda är ju att man ju nog vill veta hur det går, så jag vill se slutet. Fast det får jag ju inte hemskt fort. Iallafall 5 säsonger har gjorts, så zombie-invasionen tar ju inte slut tydligen då i första taget… Hmh!

1217-walking-dead-amc-3

1 thought on “Walking Dead – naaah”

  1. har inte riktigt fallit för det heller trots att många säger det blir bättremen boardwalk empire måste du kolla! och true detective! och bloodline! och true blood!

Kommentera

