Vååååår!!!!

Wunderbart väder!!

Och inte ens bara vädret – men att det är ljust när man kommer hem! Solen sken så somrigt in från vårt fönster efter kl.17 – något den gör endast till kanske… september? Så detta ger faktist sommarfeelis!

bild(12)

Så vill ju Alex cykla hela tiden då han fått en ny cykel. Stackarn har inte fått cykla långa vägar eftersom vi inte hunnit med honom, men idag på vägen hem tänkte jag att jag skulle föreslå en cykeltur åt honom. Vi behövde lite mat hem, så det var ju behändigt. Alex och jag hoppade på cyklarna och for till Alepan. :)

bild(13)

Ljuvligt att ha så stora pojkar nu att man inte behöver be den andra föräldern att stanna hemma med barnen så man kan fara till butiken. Istället säger man åt barnet ”häng me!” och så cyklar man iväg. Fast detta kanske håller i … 5 år? Sen tror jag det kommer ”blaaah, far själv mamma!” eller ”näää – jag far hellre ensam!” …

Kommentera

