Käraste julemusik

Åh, lyssnade just på Band Aid 30 – årets version av en mix av sångare som sjunger ”Do they know it´s Christmas” för välgörenhet.

Men måste nog erkänna att det var väldigt lite sångare jag kände på utseendet (Chris Martin, Bono, Sinead O´Connor… men sen??). Många röster var underbara, skulle gärna ha haft namn på videon på alla som sjunger där – liksom PÅ (eller under) deras face, så man kunde koppla ihop namnen med sångaren.

Jag ääääähälskar julmusik och nu då jag hörde denna så kan jag inte vänta på att få börja spela julmusik!!!!!! Jag vet att musiken irriterar många, men åt mig ger den bara varma, mysiga, kärleksfulla och glada känslor. (Får spela = jag tillåter mig inte själv att börja spela julmusik före 1.12 – fast jag älskar musiken, så nu hinner man ju bli le på den om man börjar spela för tidigt)

images

Kommentera

