Jag försöker tydligen vara cool

Å igen, från barns munnar…

Denna typ (med sitt fina armband han ville ha från Stockholm)…

bild (5)

… sa igår: ”Vet du mamma? Rufus sade idag att Försöker din mamma vara cool?

Hahahha, vaddå – hur kan en 6-åring ens tänka sådär? Jag frågade av Alex vad han trodde att Rufus menade med det och han sade att han inte vet ”kanske för att ditt hår är sådär…” och petade mig sedan vid ”pannluggen”/hårfästet..?!
Jag: ”är jag inte cool då?!”
Alex: ”nääää!”

ahhahahah!

ps. hoppas bara att det inte är föräldrarna som sagt det så Rufus fått höra – varför tror då föräldrarna att jag försöker vara cool? Jag klär mig på mitt sätt och är som jag är :) Don´t care. Jag fortsätter vara cool! What can you do ‘bout being so goddamn cool!” :)

Kommentera

