Mina hjärtan så jag saknar er

Då jag är på dag 4 på min arbetsresa, så får jag härliga bilder av momi:
unnamed

unnamed2

unnamed3

Voi mina pupun så jag saknar er!! Alla gnäll, bråk, smuts, klott osv glöms och jag vill bara klämma er och pussa era mjuka släta kinder!! Joo, mamma kommer att vara trött och gnällig när hon kommer hem – men ååååå!

Usch, jag skulle nog inte klara av ett jobb där jag skullle vara tvungen att vara ännu mer borta hemifrån!
Nästa vecka skall jag också hit till Malmö, men bara då en natt och sen i november igen, men här emellan skall jag njuuuuta av hemmalivet och alla bråk och varma kramar!!

Kommentera

