Inte orolig, men…

Idag när Alex och jag promenerade till förskolan sa Alex glatt/helt normalt ”det trycker här” och visade mot bröstet… Jag tog det som inget. Men när jag nu sitter här på väg på 6 dagars arbetsresa, brusar mitt oroliga mammasinne upp. Alex sa ju för någon vecka sedan, då han sku å sova att det tryckte på bröstet… Samband och nåt allvarligt? Troligen inte, men… Äääh! Sluta Tove!

Jag tror han börjar bli så gammal att han blir mer medveten om olika känningar i kroppen (när t.ex. börjar man få ”stygn”, det verkar ju int småbarn få?) – han fryser såsom vuxna lite oftare (småbarn har ju ”aldrig” kallt), han blir irriterad på täppt däsa då han e flunssig (småbarn låter ju bara snoret rinna) osv. Så det är säkert det…

Eller kanske han håller på att få flunssa? Eller var ledsen att jag far på lång resa, men kunde inte uttrycka det (och han verkade inte alls ledsen) på annat sätt?

Jag vet inte, men när månne är gränsen att man borde undersöka den tryckande känslan i bröstet?

Min högt älskade, världens bästa Alex!!!



BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Kommentera

