Lyckliga barn

Tänkte just att jag skriver nästan bara om pojkarna – men vad gör nu det – det är det ni släktingar vill se och det är de som upptar det mesta av mitt liv. :)

Alex hade namnsdag här förra vecka – vi firade smått med liten kakbit och små presenter. Momi och mofi fick en orsak (som det nu sku behövas ;) att komma och klämma på pojkarna. Alex blev såååå lycklig för sina legon han fick (fast det byggda är redan i bitar) och Max var avundsjuk i daaaagar på dem – fast han också fick en liten present.

DSC07325

DSC07327

DSC07328

DSC07331

DSC07338

Ljuvligt att vädret har varit så fint ännu att man gärna är ute. Jag var första gången på lääänge med Max i parken förra lördagen – parken intresserar dem inte så mycket mer – men nu njööt Max och han ville bygga tunnlar etc.
IMG_3465

IMG_3467

Idag när jag kom hem hade vi Anna och Oskar här. Glada söta barn var de alla fyra. Förskolebarnen var lite trötta, Alex byggde mest lego och Anna låg bredvid och tittade. Max har varit helt galen i Beyblade den senaste veckan – nu fick han äntligen en kompis till det (Alex är inte såå intresserad av det mer). Men oj vad lilla Max var besserwisser i det. Lät smått gulligt i mina öron – fast om det varit åt andra hållet skulle jag nog ha blivit lite irriterad så jag försökte nog hålla Max lite i skick…

DSC07340

DSC07343

1 thought on “Lyckliga barn”

Kommentera

