#100HappyDays challenge / dag 1

Jag läste på nätet om ”#100HappyDays challenge” – där man skall dela med sig ett foto varje dag av nåt som gör dig glad.
Sounds simple, right? Well it should be, and the benefits are pretty serious: People who take part in the challenge notice themselves feeling happier every day, more optimistic, in a better mood, and receiving more compliments.

Här är den officiella sidan till det: http://100happydays.com/#what

Jag tänker inte delta i det officiella – men då bloggar är fyllda med uppdrag, dagens outfit, dagens whatever och liknande, så tänkte jag försöka på detta. I 100 dagar fota varje dag något som gör mig glad.

Här kommer dag 1:
bild (32)
OUCH – härligt sjuka muskler från gårdagens hårda träning med min Hanna-PT.

3 thoughts on “#100HappyDays challenge / dag 1”

  1. Jag vet, men tyvärr föll jag (som vanligt ;) från utmaningen… Glömde hela tiden – men det fick mig nog mer medveten om att ta glädje i vardagen!

Kommentera

