Bebisen blir stor

DSC_6986

DSC_7011

Tänk att min lilla gulle, som rymdes ännu för några år sedan i ett tvättfat och badas och åt mossa och stickor, fyller 6 år på söndagen – och skall börja FÖRSKOLAN i augusti!
Varför får man inte hålla sina bebisar kvar – eller varför kan ingen hitta på en tidsmaskin så man kunde hoppa tillbaks i den tiden och bara gosa med honom och njuta (istället som man då var trött och stressad på all mossa i munnen, barnet som måste tvättas i handfat och allt blev bara fel ;)!!!

Som tur fick jag just ge en stoooor natinati-kram åt min nästan 6-åriga stora kille, jag hoppas jag alltid får krama och pussa honom så mycket jag vill!!

1 thought on “Bebisen blir stor”

Kommentera

