Nestle Shredded Wheat / Buzzador

shredded-wheat1_1

Jag fick testa via Buzzador på flingorna Nestle Shredden Wheat.
Jag var lite suspekt mot dem – tänkte att de skulle vara fruktansvärt söta och skulle inte vilja ge dem åt pojkarna.

Jag lät folket på jobbet först provsmaka – och smakade sjäv där med.
De flesta, helt som jag, tyckte de smakade lite paff – på ytan – men innehållet smakar underligt mycket som riktigt bärmos!! Och inte alls för sött!!
Många på jobbet gick sedan och snackade på dem under dagens lopp, tog alltså en handfull och åt dem som så.

Kommer jag att köpa på nytt dem? Tja, troligen inte. Tyckte inte riktigt och den paffiga smaken och konsistensen, men bärfyllnaden var god!!

(Buzzador is the leading company within Word of Mouth marketing and Social Media marketing in the Nordics. Our 300 000 members (Buzzadors) are curious people that test products and services. The Buzzadors spread their honest opinions to friends and acquaintances – both online and offline. Since 2005, we have helped companies in most industries in the Nordic countries. Some of our customers are Procter & Gamble, Nestlé, Johnson & Johnson and Unilever. – och jag som buzzador får alltså testa på saker och ting då jag vill – det enda jag behöver göra är anmäla mitt intresse för en kampanj, söka paketet från posten, testa produkten och sen berätta om erfarenheten en gång eller fler på FB eller i min blogg och sedan till slut fylla i en rapport på deras sidor).

Kommentera

