Hemma ensam

Nu är alla tre pojkar i London. Fick mess från flygfältet 19-tiden att allt gått bra så långt :)
Skönt att vara hemma ensam. Vet int när senast jag fått vakna 2 morgnar ensam hemma – lyxigt att få en stund helt rå om sig själv hemma. Städade undan råddet fort då jag kom hem, har andra lasset byke på och ligger nu på soffan.

Efter jobbet (hade ett möte med vd:n och super-businesskvinnan Anne Berner – wow sådan kvinna, that woman has got some balls!) for jag till stan å shoppade lite sommarkläder. Har märkt att det bästa sättet att se hur nåt ser ut på mig är att ta med kännyn ett foto – då ser jag om jag ser ut som jag vill – speglarna är ”för nära” i provkoppina. Bl.a en vit kjol och Desigual blus köpte jag.

Imorgon far jag säkert på länk när jag vaknar, sen ut på stan på sushi med Anna och sen leffa :)

Men oj så det kommer att bli härligt att återförenas med familjen sen på söndagen :)

5 thoughts on “Hemma ensam”

  1. Jag har också funderat att jag aldrig varit ensam hemma här på Drumsö, kanske en gång innan Joel föddes. Det är lite underligt nog, saknar också att få vara hemma i städat hem för mig själv ett par dagar. Njut nu!

    1. Jo, det behövs nog alltid nångång. W får det ju alltid några helger per år då jag far på sommaren till Pellinge med pojkarna några veckoslut utan honom. Så detta var helt ultraskönt. Att få stiga upp på morgonen i lugn och ro, äta frukost i tystnad och egen tidning osv. Sen när jag vill ut på stan, och sen komma hem till ett tyst hem och sprida ut mig ;)
      Säg nu åt Antti att han tar barnen och far till sin pappa eller någå. :)

  2. Inte ännu, efter midsommar börjar vi flytta till nya lokalen och 1.7 skall vi vara utflyttade från vår gamla. Puh, det blir jobbigt men skönt att sedan vara på ett ställe och i vårt nyremppade hem! Ni får gärna komma och titta om ni vill!

Kommentera

