Snart får jag cykla ”till jobbet”

Eller ja, till jobbet… till tågstationen där jag hoppar på tåget som tar mig till jobbet…

Har funderat redan i några dagar att när jag skulle hinna börja och cykla igen. Å så kom jag på imorse att ”ha, Linnea kommer ju och sköta om pojkarna deras 2 första sommarlovsveckor!”. Då har jag ju inte sååå håsis till och från jobbet då jag inte behöver föra eller hämta dem från dagis – utan jag kan i hela TVÅ veckor cykla till Böle station och ta tåget! YESS!

Älskar att cykla till/från jobbet! Man känner sig så fräsch pigg och duktig då man gjort ”hyötyliikuntaa” (vad är det på svenska?)!!

63116_10151198046048789_31184793_n

303821,xcitefun-benifits-of-cycling

cycle_squash

sharp-corner-turn_500_copyright

yelling

Kommentera

