De håller… de håller…

…nerverna alltså.
Jag måste ännu vältra i denna grymma vecka vi har. På minuten planerad – hemmaärendena. Bägge på arbetsresa och sen ännu hobbyn, pojkarnas parturin, landefarande etc.
Och till råga på allt blir Alex det sjukaste han varit på hela vintern – och kan inte fara till dagis på tre dagar (and counting). Och till råga på det ännu, så har vi resultaträkning på jobbet och jag MÅSTE få in forecast för slutåret, ha Skype-möte med VD:n och ekonomichefen etc…

Nu måste jag ännu packa för tre pers till första lande-veckoslutet (för pojkarna far med pappa dit på fredagen efter dagis, och skall ha med alla saker. Jag far dit direkt från flygfältet efter arbetsresan), packa för arbetsresan osv…

Jiiisus! Det är så hilkulla att jag skall brista – om jag skulle låta det släppa skulle jag brista av stress… Men jag flyttar paniken…

Snälla barn piggar ju förstås upp – såsom på måndagen då jag första gången fick se Max på hans fotisträningar. Guuu han var söt (allt annat än idag då han bara retas, beter sig dåligt och är tvärtemot mot allt…)!! Massor naperon på rad som tror sig vara bäst på fotis :)

slide_bild(3)

slide_bild(4)

slide_bild(5)

2 thoughts on “De håller… de håller…”

  1. Försök orka vännen! Jobbigt när man har stressiga perioder. Men snart är det sommar. Och semester

    Sent from my iPhone

    >

Kommentera

