Vad fint…

Jag måst bara säga att jag nog har en ganska fin man och pappa till mina barn.

Jag vet att det finns många ensamstående mammor där ute, eller mammor där pappan inte hjälper så mycket med barnen, men jag måste ändå bara hehkuttaa hur glad och nöjd jag är med min man :)

Alex blev sjuk – hemsk hosta, men inte desto mer. Både mannen och jag har massssor jobb och denna vecka byter vi ”heitossa” barnvaktningstur mellan arbetsresor (han kommer hem på onsdagkväll och jag far på torsdagmorgon). Idag hade han också en viktig arbetsdag, men stannade hemma med Alex eftersom jag har så mycket jobb och han far på arbetsresa ikväll…

Det var så fint av honom!! Tack HONEY!

(kanske en självklarhet om man tänker på det – någondera måste ju stanna hemma med sjukt barn, men jag blev så varm om hjärtat då han så självklart sa att han kan stanna hemma!!)

heart-quotes-131

Kommentera

