Äntligen spring och tandlöshet

Äntligen kunde årets löpträning börja! Hade väldigt svårt med tanken att fara ut i blåsten på söndagen – men jag hade beslutat mig så jag tog mig i kragen och for!

Å skönt var det! Tyvärr hade batteriet i min Suunto tagit slut så jag kunde inte hålla koll på pulsen och tog det kanske lite för hårt för första gångens tur. Å så mitt knä – jag får sån stickande smärta mitt inne snett uppåt i mitt knä då jag springer! Usch! Min PT som är utbildad fysioterapeut har svårt att säga vad det kan vara, men tror att det är nåt brosk som bildats. Så det är väl något jag måst leva med… Suck.

Å sen – största nyheten om man frågar Alex – hans första tand lossna!! Den gunga nästan helt lös hela veckoslutet – å så på måmorgonen sa han förvånat ”min tand lossnade!”. Å huh så stolt pojke vi haft hemma sen dess. Han beundrar sin mun i spegeln och säger ofta ”jag är så glaaad att en tand lossnat!” :) TÄNK att det kan vara en så stor juttu för dessa små…

Kommentera

