Nej… nej… varför?!

Nej, nej… usch… let me out of here… herreguud ändå…

Såhär kände jag mig igenom heeeela denna film:
august-osage-county-new-poster

Varför – varför GÖR man sånhäna filmer!? Så OTROLIGT depressiv från början till slut!! Int en endaste glad stund… Bara familjegräl och sorgliga livsöden! Det var som att sitta mitt i ett GRYMT familjegräl och inte täckas avlägsna sig!! Gå INTE på denna film om ni inte vill känna er lessna, stressade och…

Denna bild visar hela känslan genom heeeeeela filmen:
still-of-julia-roberts-meryl-streep-and-julianne-nicholson-in-tinutul-din-mijlocul-verii-2013-large-picture

Och just som jag hade ledig kväll och ville gå på en bra film :( JO, skådespelandet var otroligt (!) bra, men det hjälper inte. Mitt under ett Streep-Roberts megagräl gick ett par ut ur biosalongen och sa ”fuck YOU” åt skärmen. Så skulle jag nog också ha bordat göra…

Nåja, nu skall jag försöka glömma denna hemska känsla och njuta av ensamhet hemma! :)

Kommentera

