Vår bebis 4 år!!

slide_DSC_0552

Tänk att denhär bebin fyller 4 år idag!! Huh, då jag ”just” gick och tänkte att sen när pojkarna är 4 och 6 år… Och nu är det så! Stora barn! Hur kan jag ha såna?! När kom de liksom?

Hih, pratade med Max igår och sa ”tänk att för 4 år sedan idag, så hade jag stooor mage och skulle gå till rådgivningen och kolla att bebin mår bra i magen”… Jag såg att Max såg ledsnare och mer skrämd ut och så börja han snyfta/gråta och sa ”men varför har jag en bebis i magen – jag vill inte ha en bebis i magen!!!” buhuuu… hahahah… söpis trodde att HAN hade en bebis i magen!!

Det är så synd – jag skulle vilja fira pojkarna direkt på morgonen med paket och nami osv. Men det är ingen idé då morgonen då skulle bli håsi och stressig och frukosten skulle man måste sluka i sig. Så vi tar det istället på kvällen. Men jag tycker det i sig är så synd – det skulle vara härligt att kunna BÖRJA födelseDAGEN med firandet… Nyyyh! Men kanske pojkarna också redan lärt sig att detta är vår tradition…

Hann inte ens se Maxuli idag före jag for till jobbet… Men han var ivrig för firandet på dagis. ”jag undrar hurudant kort jag får av dagis…” gick han och funderade på glatt igår.

1 thought on “Vår bebis 4 år!!”

Kommentera

