Slutet… 28-31…

Ja, så börjar slutet på denna fina idé. Den har fått mig att gå mycket oftare hit till bloggen. Jag tycker om att skriva på min blogg och har under dagens lopp väldigt goda idéer om vad jag skall skriva, men sen när jag har tid och sätter mig vid bloggen så blir det bara fågelkvitter i huvet och ingen glödlampa som lyser…
Men nu tar vi det sista av denna januari-uppdatering.

28. Kolla! Här är en bok jag vill o-tipsa om.
Ja, i princip otipsade jag ju redan tidigare Game of Thrones… Not my kind of cup of tea i bokform, dock nog i tv:n. Men en annan bok, hmmm… det finns en massa böcker jag har totalt ogillat, men kommer inte ihåg dem. Och det är ju helt rätt – om jag inte tyckt om dem, så varför skall jag öda space av min hjärna till dem?

29. Hepp! Dagens middagstips.
Alla andra bloggare sätter in fina, hälsosamma, vackra, hela familjens måltidsrätter… Jag – jag sätter detta:
1735
LIHIS!! Om det skulle vara hälsosamt och sådär … kosher… så skulle jag äta lihis i alla dess former till lunch middag kvällsmål :) Jag bara älskar dem – men äter kanske 2 ggr/år… De är så fruktansvärt ohälsosamma och ofina :)

30. En grej jag är himla bra på.
Har alltid tyckt att jag är så medelmåttig på precis allt. Jag kan helt okej det mesta, men blir aldrig superbra på något… Ni som känner mig – är det något jag kan himla bra?
31. Den bästa fikan är ju som vi alla vet…
Surt bröd med avokado på! NAM!!

Kommentera

