27. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela i ett band…

… så kunde jag vara dendär bruden som sjunger tillsammans med Jordan Catalano… nej, ursäkta… Jared Leto heter han ju på riktigt :)
He´s too cool for school! AH! – och om de nu sku ha en flicka som sjunger där med på scenen…
30_seconds_to_mars01

Okej, det hänför sig mest till tiden på 90-talet då jag blev dökär i hans karaktär Jordan Catalano i My-so-called-life!!
Nu då jag ser på bilder från den serien och tiden så skrattar jag nog lite för mig själv… håhhåh… detdär håret, kläderna, smyckena… men det var på den tiden det och snyggt då…
imagesCAU8N1VT

Kommentera

