19-24. Efter igen.

19. Kolla! Det här är ett fynd jag gjorde en gång.
Tyvärr – jag är inte bra på att fynda… Alltid då jag tänker att jaaaaa – nu skall jag gå på rea och köpa – så det enda jag hittar att villa köpa är sakor i normalpriskategorin…
Fast ja – idag köpte jag faktist 3 collegeblusar på Prisma i Malm (hahahhah) för 17,95€ sammanlagt!! Ganska bra eller hur!? Pojkarna hade önskat sig collegeblusar då de fryser i sina vanliga blusar… Men bilder har jag inte på detta otrooooliga fynd :)

20. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film…
Baby – always Baby… Tänk nu – att få dansa med coolingen på resorten (+ att han är Patrick Swayze), att HAN blir kär i mig och inte i någon av de gudomligt dansande snygga bruttorna, att få dansa dansa dansa… Ååååh!
dirty-dancing-1987-02-g

21. En grej som får mig att vilja vråla HIGH FIVE! i vardagen.
Då allt känns bra. Jobbet går som det går, barnen beter sig som de beter sig – men jag har en känsla att allt bara är så bra i mitt liv just nu. Jag fick en sådan känsla i bilen igår, och allt kändes bara just så bra då… Jag har jobb, en kär man, kära barn, ett härlig hem och en härlig familj/släkt! Life is good – det är high-five det!

22. Kolla! Här är en favoritbok från min bokhylla.
TheHungerGames_Book-Movie
Tonårsböcker – men jag gillade skarpt! Spännande och bra! Och filmerna gjorde ju inte saken sämre (underligt nog). Sku kunna läsa om dem när som helst!

23. Hepp! Dagens musiktips.
Har inte riktigt en favorit just nu. Tråkigt! Det är roligt att ha en ”theme song” man går och nynnar på…

24. En grej jag borde ta tag i.
Vah? Näääh? Finns det nåt sånt?! :) Hmmm… lägga in i album de 1100 foton jag just framkallat… sy Max Kurre som spruckit i nacken och legat gömd i tvättrummet sedan dess (han har en annan, kopia, han vet inte att det finns två – så jag måste gömma den andra alltid… Men då glömmer jag ju att sy!!!) … städa diverse rojuskåp/-hyllor….

2 thoughts on “19-24. Efter igen.”

  1. Haha :D Åj nej staki Max, får jag berätta åt honom när han fyller 18år att det fanns två Kujjen? :)

    1. Hahhaha, jag har faktist funderat på det – skall jag (vi) någonsin kunna berätta åt pojkarna (Alex har ju 3 nallar + den först sparad i minneslådan) att de inte haft bara en av samma favoritmjukis, utan flere… Kommer de att bli flyförbannade och se sin barndom som ett enda ”huijande”?… iiik… Kanske jo, det sen är bättre att du berättar – men sen först då de är 20+ och inte har problem med sina föräldrar mer :)

Kommentera

