Förskoleinfo

Idag var vi på förskoleinfo! Oj vad roooligt det skall bli för Alex och för oss att han skall börja på förskolan! Han vill så gärna börja ”där får man lära sig!” och är ivrig. ”Malin sa att det är länge dit ännu, men dagarna går jättefort mamma tycker jag” berätta han glatt idag. Förskolan och eftisverksamheten i Munksnäs verkar jättebra! Jag är nöjd. Och aaaaavundsjuk – JAG vill börja skolan! Jag älska lågstadiet – läxor, uppgifter, raster, att lära sig, att vara med kompisar hela tiden, att för jul- och vårfesten få rita på tavlan ”glad sommar/god jul” osv! Loved it och jag vill sååå gärna börja jag med!

Och VAD var det med bokstavsbilderna?! Jag fick – wooosh – en känsla/ett minne av dem och kan inte alls pinpoint den och det stör mig! Det känns som en varm och god känsla och riktigt lesset att jag inte kommer ihåg det. Måste titta på bilden före jag går å sova så kanske jag drömmer om det :)

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Kommentera

