10-15.1.2014 ihopsatt

Ohhoh, har varit lite för slö att hålla på med detta. Men… NU :)

10. Kolla! Här är en bok som jag tycker är snygg.

Yes, jag är lite partisk – men en dag då jag bläddrade igenom denna, så åååh – bröllopsdagen och -resan var så huippu! Huippuparty, huippuvänner, huippuställe, huippuPeking och huippuhusband!! Sku villa göra samma på nytt. Jag blir så glad då jag ser på pärmen av denna – påminner mig om den glada dagen!!

11. Den bästa grönsaken är ju som vi alla vet…
SONY DSC
Ja, är nu sen avokadon kanske inte en grönsak? Men iallafall är det den bästa – ever! God sådär bara på surt bröd, god i sallad, god som soppa, hälsosam och fiiiin!!

12. Hepp! Dagens tv-tips.
The-Good-Wife-Wallpaper
Jag är bara så hooked på Good Wife!! Hon och Will måste bli ihop igen!!!!!!

13. Kolla! Här är en bok som jag tycker är ful..

Den är inte vacker och inte inspirerande och tyvärr – hur jag en sku villa tycka om boken, då serien är så bra så är den såååå tungläst. Orkar bara inte med fantasy, eller vad man nu kan kalla det. Men tv-serien är fängslande!

14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…
Rachel-s-Outfits-friends-8610811-500-375
Jepp, Friends forevööö! Rachel… snygga kläder, rolig typ (rollfiguren alltså).

15. En grej som gör mig vansinnig i vardagen.
Att jag inte hinner blogga! Bye bye – barnen skriker efter mat… see ya!

Kommentera

