3. En grej jag skulle vilja lära mig.

Att ”våga”/villa simma i alla vatten. Och nu talar jag om vattnets temperatur. Pojkarna (såsom vanligtvis barn gör) hoppar nästan i vilket vatten som helst utan att bry sig om. Om det är kallt säger de ”huu”, men fortsätter. Jag är en badanka t.o.m i Guadalmina-husets bassäng, i varma sommarvatten, i varma simhallsvatten osv. Jag bara INTE TYCKER OM detdär första doppet. Alltså på riktigt – jag haaaaatar det. Så mycket att jag hellre är på sidan om och ser mannen glädja sig i vattnet med barnen… Så jag skulle villa lära mig att tycka om alla temperaturer i simmandet…

Kommentera

