1. Kolla! Här är en bild jag gillar som jag hittade i min telefon.

Åh ja, sommar. När barnen i glädje rusar i vattnet och man själv sitter i den värmande strålande solen.
Jag hittade några härliga bilder från december också på min telefon, som jag gärna hade visat – men när man skulle nu välja bara en så kunde jag bara inte välja en från december. Är så innerligt trött på detta väder. Jag som brukar så älska alla årstider och inte bry mig om mörkret på hösten/vintern. Jag vet att det nog kommer att komma smällkalla vinterdagar ännu med mycket snö (yup, jag tror på det!), men just nu – blaaaah! Tittar hellre på lysande klara soliga foton från sommaren :)

Kommentera

