Jee och buu

funny-cycling

JEEE för Alex har lärt sig att cykla utan stödhjul!! Trodde aldrig det skulle hända, men efter att mannen varit duktig i att orka springa bredvid och hålla i, så kunde han släppa taget i förrgår och igår cykla Alex redan ganska stadigt utan hjälp!! Jej! Fina pojken min! Lite vingligt ännu (men bättre hela tiden), lite hjälp i starten behöver han och så har han lite svårt att få reda på stora tunga cykeln, men då han är iväg så går det jättebra!

JEEE för att det ännu är så ok väder att man orkar efter dagis/jobb gå ut och leka med barnen, eller att de också vill. De är så mycket gladare pojkar då de kommer ut och springa (alt cykla) av sig!

BUU för min dåliga kropp de senaste veckorna. Efter Spanien skulle jag å springa – knäet börja ta så ont att det inte gick. Sen PT, men jag var på underligt sätt svag så det bara huippa i huvet och jag kunde inte ta det till maximum. Sen har jag nästan tänkt få flunssa i några dagar så mådde bläh och kunde inte träna. Å nu har jag en hejdundrandes huvudvärk! NÄR skall kroppen bli normal igen?

Bloggen har varit lite fotofattig på sistone. Men kommer på på jobbet saker att skriva om och har ju inte bilder här. Å om jag sparar att skriva tills jag kommer heim, så blir det inte av för 1) jag har glömt vad jag sku skriva om, 2) orkar inte… :)

1 thought on “Jee och buu”

  1. Bra Alex! Ibland är den egna kroppen märklig. Men låt den vila ett tag, kanske det är just det den behöver nu. S tar du nya tag om en tid igen

Kommentera

