Argh, toppar!

Är på väg ut på stan på middag. Satt en topp på mig, som jag nångång köpt för dens juju var så bra – den sku liksom klämma ihop allt å göra en smal. Men aaaargh, nu då jag sitter i bussen känner jag att den har bara rullat upp under boobsen! Jag blir galen på såna toppar, jag har flere som rullar sig på samma sätt! Har jag liksom fel på kroppen eller hur ska dessa funka! Om den är gjord att vara tight tyg, så hur i all friden tror designern att tyget då inte vill rulla?? Blir gaalen! Tror den flyger i roskis imorgon!

2 thoughts on “Argh, toppar!”

Kommentera

