Nu är det bara så…

… att jag verkligen inte mer är dendär människan som tycker om att sitta på terass och vara i vimlet.

Okej, inte har jag nånsin varit nån hard-core bailare, men som de flesta andra 20-30+ -åringar tyckte jag om att sitta i solen på terass med kompisarna.

Men nuförtiden trivs jag bäst med dessa två (och Mannen):

DSC03564Idag på Air & Car show

De går mig sååå ofta på nerverna med sitt bråkande och ”trotsålder”, men oj – I´ll take them my loves anytime över att sitta på terassen.

Jag var på stan idag – mamma och Chrisse kom och leka med brorsorna (Mannen är i Berlin) så jag kom på bio. Efter bion (ca 20.30) var det soligt och varmt i stan, så det satt ju en massa folk på terasser och hade roligt, de promenerade smått på sniskan på stan osv. Och det ända jag kunde tänka var: ”get me outta here… fort fort till bilen och hem”… Jag ville inte se på folket och ville inte vara bland dem.

Don´t get me wrong, det finns stunder ännu då det är kiva, men i det stora hela hänger jag hellre med all three boys. Tråkig e jag kanske? Men jag bryr mig inte, inte just nu :)

Kommentera

