Kommande veckoslut…

… skall jag vara ensam med pojkarna. The Man slipper på sin julklapp, ett eget dygn någonstans, så han tar sig till Berlin för att shoppa.

Nu planerar jag och hoppas jag att jag kommer att vara en tålmodig och glad mor för barnen. Brukar orka tappert ganska länge, men sen tappa nerverna då man är med dem vareeeenda minut och har allt ansvar för dem (nu lyfter jag faktist hatten åt ensamvårdare – ni är otroliga!)…

Vi har nog kiva program för oss. Skall först på lördag förmiddag med mofa till Malms flygfält som fyller 75 år – de ordnar där Air and Motor Show (med Lamborghinin, Bentleyn, Ferrarin, Corvetten osv). Pojkarna kommer inte att ha tålamod länge, men ivrig förväntan har de. http://motorshowlive.fi/

På söndagen skall vi sedan på barnens filmfestival Cineme (http://www.cineme.fi/) för att se på Nasse-filmen på Bio Rex i stan. Max kommer första gången på bio, hoppas han tycker om det.

Så vi har program och kiva sådant, så jag hoppas vi alla tre hålls glada och inte blir galna på varandra…

Jag har på känn att pojkarna brukar göra såhär…:

crazy-mom-funny

Men nu är det ju såhär också:

945291_459838607433127_1645699974_n

men detta behövs nog också nångång…:

crazy-mom

 

1 thought on “Kommande veckoslut…”

  1. Haha roliga bilder! Försök orka med två kids – det är tungt i know!

    Sent from my iPhone

Kommentera

