Jag måste ju bara…

DSC03450

…köpa dessa ballerinor igår.

Jag hade en stund på stan och hade bara hööögklackat på mig (de dessutom köpta på Cittarn för 30 € dagen före, så inte världens bekvämaste) och såna kan man ju inte gå omkring med…. Så jag var ju bara tvungen att köpa dessa.

Igår på morgonen var det också morsdagsfrukost på dagis. Alex hade gjort ett fint armband åt mig (och på kortet stod det: ”Det bästa med mamma är att gå på hamburgarställe”…) och Max en liten jordgubbsplanta :)

DSC03454 DSC03455

Max planta och Alex armband.

 

 

DSC03452

Härligt med värme och sol. Golfplanen här bredvid börjar också och bli grön!

Mannen har fått ett härligt ”pussel” åt sig. Att fixa ihop en ”dator” för tv:n. Allt kom i bitar och nu skall han få allt in i lådan… Somliga har underliga hobbyn, hehehhe…

DSC03456

Här är lådan ännu tom och han håller på att öppna locket för att börja ivrigt å jobba…

1 thought on “Jag måste ju bara…”

Kommentera

