Gott gott

Igår lagade jag då första maträtten från undersökningskampanjen från Buzzador. Jag får alltså som Buzzador prova på 4 olika ”maträtter” från Hälsans kök. www.halsanskok.se Jag skall som Buzzador alltså prova dessa, skriva kanske lite på min blogg eller FB om det och sedan bara rapportera om vad jag tyckte om dem.

Jag vet nu inte HUR hälsosamma dessa produkter är, men goda är de!!!!

Igår lagade jag då lite barnvänligt, eftersom ville lite skämma bort Max som hade sin Albert-namnsdag så jag gjorde potatisvofflår, grönskastallrik och då dessa vegetariska Boller. Pojkarna tyckte mest om ”köttbullarna”. Alex trodde att ”de” skojar med oss, att de säger att där inte är kött i bullarna bara för att sådana som inte äter kött skall äta dem… Hhahaha… Pojkarna smällde i sig av dem. Och trodde då inte att där inte fanns kött.

De är faktist goda. Kryddade tillräckligt (vilket inte brukar vara sant för färdigmat) och krispiga. T.o.m Mannen tyckte om dem (fast han inte är övertygad över mat som inte innehåller kött och inte heller färdigmat).

Kommentera

