It’s all about navkapslar girls!

Åååh, jag älskar mina nya navkaplsar. Det ger helt förändrat utseende åt bilen! Alltså nya, i den bemärkelsen att de skulle vara köpat igår, är de inte – men bilen hade ju vinterdäck då jag fick den i januari, så det är första gången jag har dessa som hör till sommardäcken på nu. Helst av allt skulle jag ha velat ha de svarta som jag såg i Audi-butiken (hej, tänk nu så snyggt med helsvarta navkapslar), men de fanns inte till denna hjulstorlek.

Så om ni vill pimpa era bilar lite, så köp nya navkapslar girls (and boys)!!

Kommentera

