Remppan…

… suck så ens hem ser ut unden rörremppan. Vet inte om jag borde hålla mig bort därifrån eller vad, för jag blir så lessen då jag ser vårt hem sådär demolerat. DSC03012Nu vet jag att de fixar allt, men huhhuh. Vi var där idag för att kolla, Max tyckte det var för skrämmande inne, så han ville hela tiden ut…

DSC03015Ett hål i vardagsrumsgolvet…

DSC03016Hål på andra sidan av vardagsrumtsgolvet – och väggen smutsig/sliten efter remppahubbarna…

DSC03021 DSC03022 DSC03023Vårt klädrum, kodinhoitohuone och bastubadrum…

 

Kommentera

