Bio int pop i Köpis

Hälsningar från Köpis. Har det skönt här :) har ätit gott, shoppat å läst en bok nästan från början till slut.

För en timme sedan var jag på bio och förundrade mig över den lilla mänskomängden på bion? I Hfors e Tennispalatset etc fulla på lördagar kl 1830, både i salarna och utanför. Här var salen halvtom och nästan helt tomt utanför (där man köper popcorn å väntar på att filmen skall börja)?! E int bio pop i Köpis? Hmm…

Skönt att få egen tid – tid att gå på stan, luncha å på bio, utan att ha skyndsamt, eller ens tycka sig ha skyndsamt hem. Men oj vad jag saknar barnen ändå – deras varma släta kinder mot min, stora kramar å blöta pussar :) Men som tur vet jag att där hemma väntar de på mig imorgon med sina ”nää-ä – mammmaaaa – vafföööö…” osv osv :)

1 thought on “Bio int pop i Köpis”

Kommentera

