F’låt Jenny & om lite tid

Först och främst, förlåååt Jenny att jag inte återkommit av/till ditt samtal!! HÄRLIGT att ni kan komma på Max kalas och självklart e det helt ok att ni kommer lite för sent!! Vi har så sikkeskyndsamt just nu (putkiremppaflytt inom 2 veckor med allt det innebär), så hjärnan e i den skyndsamma arbetsdagen på dagen och på kvällen har jag glömt alla plikter/skyldigheter som inte är rakt framför näsan på mig. Jag SKALL försöka återkomma, men senast ses vi då på kalaset!!

Varför e det, iallafall för mig, att då jag har skyndsamt på jobb och med något på ”fritiden” så upptar det alla mina tankar så att jag glömmer sådana viktigheter som att hålla kontakt med vänner och nära och kära?! JUST då man skulle behöva dem som mest – för att få lite perspektiv på stressen – så förstår/hinner jag som minst! Argh!

Så förlåt mig ALLA vänner och släkt – jag är lite ”veke” de kommande veckorna…

2 thoughts on “F’låt Jenny & om lite tid”

  1. Det är lugnt! Kontakt via blogg går också. Då kanske vi tar racletten lite senare, när ni har mindre stress? Ses om en dryg vecka. Vi är alla mycker ivriga. Kram!

    1. Nå braa. Jag tänkte att jag skulle publicera en officiell kommentar om min skam… Joo, aspelut raclette, men vi kan titta i kalendrarna senast på kalaset!! Pöh, ingen annan utom ni och Felix har o.s.at. Men hoppeligen är dagiskompisarnas föräldrar bara sena… Max e så ivrig på sitt kalas… Fast sen igen e han så liten, att fast det skulle ”bara” vara bästisarna Nora och Felix som kommer, så tror jag han skulle ändå vara urlycklig :)

Kommentera

