Snö, men våren kommer!

Denna snömängd är så störande – sjuka kasor överallt, så man absolut inte hittar parkeringsplats förutom på förbjudna platser (skyddsvägar, nästan halvvägs in i en korsning etc). Varje gång jag skall hoppa ut ur bilen eller kommer tibax ti bilen så e jag lite nervös att kommer nån att skälla ut mig (igen). Give me böter, fine, men när nån lekman skäller ut mig å höttar med knytnäven blir jag arg så jag kokar, gråtfärdig för jag vet ju att jag gjort fel (men hade ingen annanstans att parkera), lessen på idioter osv…

MEN fast det finns massa snö så är det ju tydligt att våren e på väg – fåglarna kvittrar, snön smälter, det droppar från taken och dagarna är längre :) yessss!!!

1 thought on “Snö, men våren kommer!”

  1. Eviga pessimisten här hej-förra året i april snöade det ännu… Blä.

    Sent from my iPhone

Kommentera

