Varför blir det såhär?

Flere gånger per vecka tänker jag ”det HÄR skall jag skriva i min blogg” – men sen när jag kommer till en dator, eller skulle hinna skriva, så är min hjärna totalt tom på idéer och babbel!? Varför blir det så? Pöh!

Nåh, igår hade vi en kiva kväll med kompisar – först bowla vi i Kampen (jag VANN både ronderna?!) och sen var vi å äta på Pure vid Salutorget. Underbart god sashimi till förrätt! Efterdrinksun tog vi på Kämp – så FULLT det var där – sku int ha trott att ett så wanna-be-posh ställe sku vara så fullt!

Nu e man sådär passligt dåsig, och skall snart efter pojkarna från mummi & vaari. Alex skall på sin första simskolatimme direkt därifrån… Jännä!!

Ha det så bra!

http://purebistro.fi/ravintola

5 thoughts on “Varför blir det såhär?”

  1. Kämp tycker jag ofta varit fullt, ett av de vääääldigt få ställen i hfors som har bordsservering.

    1. Aijaa, jag har aldrig varit där tidigare – trodde det var för fint ställe, för bara wanna-be 50+-åringar ;) Men jo, kanske bordsservering lockar så mycket…

      1. Nä inte wanna be femtio åringar. Jag har näml. Ofta gått dit ;) eller ofta och ofta, men då jag varit ute i stan

  2. Det där känner jag ingen.. och ju längre man väntar destu svårar blir det att komponera ett inlägg.
    Hur gick det i simskolan? :)

Kommentera

