Synd om mig, hehe

Nu e det så grymt synd om mig – Alex e sjuk å jag var tvungen att stanna hemma då W for på Polycons övernattningsjulfest, kul program, god middag å övernattning på hotell å ett barnledigt dygn! Istället måste jag sitta inne med två rastlösa ungar som bråkar å gnäller.

Det är nog så löjligt att jag tycker så synd om mig själv, men så känns det! Alex e sjuk men barn e barn å lider inte av flunssan utan busar som vanligt.

Synd e d ju om Max också då han e frisk men kommer inte ut ti snölekar fö jag e ensam me pojkarna å Alex måst nog hållas inne idag (äckli andning å torr hosta)..,

Vi har tittat på tv, pysslat lejon, pusslat, bakat jultårtor, byggt bilbana, varit i bade… Thank god att kl e redan 19 å om 1,5 h går ungarna å sova. I love them, men efter en sjukt dålig natt å att vara ensam INNE me två pojkar under fem så kräver tålamod och ork å det ha jag int haft idag…

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 thought on “Synd om mig, hehe”

  1. Jag förstår dej! Tror man måsteha barn för att inse hur jobbigt o långtråkigt dt kan bli med sjuk dagar… Och visst får du tycka synd om dig! Då när Ellen var bebis och aldrig sov o jag va slut som bara den blev jag sååå irriterad när många ojade sig och tyckte synd om henne. Jag tänkt alltid men what about me då!!?? Hur synd är det inte om mig!?

Kommentera

