Tankar denna snöiga morgon

*Huhuu så spännande hemsk snöoväder där ute.
*Alex vaknade heeeeela natten, jag sov MAX 1,5 timme i sträck (i något skede)!
*jag var så arg på honom att det var bättre att W fick väcka ungarna å föra ti dagis, jag sku ha varit en elak å trött mamma!
*jättebra, jo, att folk kör långsamt i detta grymma väder, men hallå, int nu såhäär långsamt!!
*att hamna bakom två snöplogar på Ring ettan är inte my kind of fun…
*ljuvligt med folk som stannar i en korsning där trafikljusen int funkar och blinkar med ljusen och släpper andra, som kommer från ett hopplöst håll, in i trafiken!

*stackars alla barn och vuxna som måste PROMENERA till jobbet/skolan…

*hur går det månne med pojkarnas Tomteringdanser hela dagis skulle ha ute på gården idag…

*tänk att mina dåliga vinterdäck var så bra denna morgon. Men bra också att jag kunde starta till jobbet före rusningstrafiken…

*snö snö snö snö, storm storm storm – I LOVE IT! På riktigt!

1 thought on “Tankar denna snöiga morgon”

  1. Jag trodde taket skulle flyga bort här hos Mommo o mofa… Skönt att man inte är på båten nu. Hoppas det inte är några dyningar kvar på sön!

Kommentera

