Ledighet och saknad

Fr. o. m igår har jag haft ett ledigt dygn hemma, dvs. ledigt från ”maammmaa, kan du pyssla med mig/mammaaa kan du pussla med mig/mammaa mammaa maammaa” – jag har fått i lugn och ro städa, byka (faktist det jag tycker mest om i att vara ensam hemma), slötitta på tv och varit å träffa två underbara vänner som jag senast sett för ca 13 år sedan.

Det har varit hur skönt som helst och jag har njutit av fulla muggar. MEN NU SAKNAR JAG DEHÄR LURIFAXERNA:
Kom hem ti mamma med detsamma :) Pusiiii

1 thought on “Ledighet och saknad”

Kommentera

