Jag ser den fina hösten med nya ögon!

Okej, fin och fin, men de senaste dagarnas väder har varit fina… eller vänta nu… hmm.. sept-onsdagen = dåligt väder, torsdagen = opererade ögonen = fint väder varje dag sedan dess – hahaaa, kanske jag bara haft skitiga glasögon och nu när jag int behöver använda dem, så e det soligt ju! Tadaaa! Problem with weather solved, eller va´? :)

Det är nog så fint med allt gult och blå himmel och sol! Ah! Allt ser så fräscht ut och kyliga luften är så fräsch!

Det har nog fallit en grrrrymt massa blad! Krattade lite gården igår då Walther bytte däck på IHMe – jag fick en liten fläck krattad, men 6 stycken stora skottkärrslass bortforslade!!! Å svetten rann… Men nu är iallafall en liten fläck av gården fin och kanske det inte kommer såååå mycket blad in med skorna :)

1 thought on “Jag ser den fina hösten med nya ögon!”

  1. that must be it – jag har haft smutsiga brillor i över 20 år!!!
    krattande går ju som motion då? jag är så glad att vi inte har gård, jag AVSKYR allt som har med grejande i trädgården att göra…

Kommentera

