Barnveckoslut å sånt

Nu har vi satsat riktigt på barnen dethär veckoslutet känns det som. (voi vitsi jag har hårspray på glasögonen, ser just å just vad jag skriver, hahah)

Igår var vi på Huimala. Ett annat ”hop lop” ute i Esbo, nära Ring trean, efter Överby… Det var helt jättekivat!! Pojkarna var i sjunde himlen och svettiga som små grisar (vi borde ha förstått att sätta t-shirt på dem). Där finns jättekivoga elbilar man kan köra – å Alex körde helt själv tre hela varv (med mig bakom nog, men jag rörde inte i vare sig ratten eller gasen) – utan att krocka i kanter eller mot andra!! WOW!

Å idag for vi å simma till Backasbrinkens simhall. Å igen var pojkarna sååå ivriga! Max bara stråla hela tiden och Alex dök å dök å dök. ”Titta mamma!” ”Nu ska jag dyka ända till andra kanten” ”Titta mamma, nu e jag här”!

När vi kom hem åt vi hemlagade hamburgare och pojkarna slukade i sig dem. :) Å så får man av simmandet underbart trötta pojkar till vilan :) Inget ropande och Alex t.o.m bad om att få gå å sova! :)

Skön skön helg! Vill inte att den skall ta slut, vi ha haft så kivat!

1 thought on “Barnveckoslut å sånt”

  1. Roligt! Vi försöker också göra ngt kul varje helg. Idag har vi varit på spårvagns och leksaks museet, vilket ställe! De har dessutom barn teater där så det var perfekt kombo. Kan lätt rekommendera stället och gå dit igen.

Kommentera

