Inte idag

Hit for jag inte idag…
Dvs på min danstimme. Jag var så uuurtrött (ha sovit uselt varje natt sedan fredagen pga jobbjuttun, återkommer till det imorgon) att jag bara kunde inte kräva min hjärna å kropp att följa koreografier! Jag gick istället å titta på Magic Mike på leffa – å herregyyyd jag fick lust att dansa! Touche…

Vafö e d så att efter en god natts sömn, efter en period av dåliga nätter, så e jag desto tröttare å en zombie?? Ti-on-natten sov jag kanske max 4 h, men klarade gårdagen helt ok. Nu förra natten sov jag 8 h å ha varit som i en dimma idag?? Huhhuh!!

2 thoughts on “Inte idag”

  1. Was ist Magic Mike?
    Tror det är så att du har en sömnbrist i kroppen och därför är du ännu slut trots att sovit 8 h. eller så har kroppen vant sig vid 4 h och du har sovit för mycket när det blivit dubbelt upp.

    1. Magic Mike – film av Steve Soderbergh med Matthew McConaughey, handlar om manliga strippare, jiiiisus så bra Channing Tatum dansar! lOve it!

Kommentera

